Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 4 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Prószkowie - Sekretarz Gminy

Wyniki naboru: PDFWyniki naboru - Sekretarz.pdf


Prószków, dnia 20 września 2019 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE

 NA  WOLNE  KIEROWNICZE  STANOWISKO  URZĘDNICZE  W  URZĘDZIE MIEJSKIM W PRÓSZKOWIE

Burmistrz Prószkowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Prószkowie, ul. Opolska 17, 46-060 Prószków

1. Stanowisko pracy: Sekretarz Gminy

 2. Niezbędne wymagania od kandydatów /wymagania niezbędne to wymagania konieczne
do podjęcia pracy na danym stanowisku/:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  1. wykształcenie wyższe;
  2. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. nieposzlakowana opinia;
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
  5. co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym
    co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
  6. znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks pracy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks cywilny, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego.
  7. bardzo dobra umiejętność obsługi programów w pakiecie MS Office oraz urządzeń biurowych;
  8. prawo jazdy kat. B.

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów /wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku/:

  1. umiejętność kierowania zespołem, zdolności organizatorskie;
  2. wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, odpowiedzialność, systematyczność
    i bardzo dobra organizacja pracy;
  3. zdolność analitycznego myślenia i interpretowania przepisów prawa;
  4. łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi;
  5. odporność na stres; umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;
  6. samodzielność, rzetelność, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych umiejętności;
  7. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa, analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
  8.  
  9. znajomość struktur Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych.

4. Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu;
  2. nadzór nad tworzeniem i wdrażaniem regulaminów, procedur, zarządzeń i innych aktów wewnętrznych;
  3. uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej i jej Komisjach;
  4. analizowanie projektów porozumień dot. realizacji zadań zleconych Gminie z zakresu administracji rządowej i samorządowej oraz opracowywanie zmian i wniosków;
  5. prowadzenie spraw związanych ze współpracą z powiatem, województwem oraz innymi jednostkami samorządu terytorialnego, a także innymi organizacjami;
  6. przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli, sporządzanie protokołu zawierającego ostatnią wolę spadkobiercy;
  7. nadzorowanie współpracy z organami jednostek pomocniczych gminy;
  8. udział i nadzorowanie współpracy z zagranicą i gminami partnerskimi;
  9. nadzorowanie realizacji programów pomocowych;
  10. współpraca z mediami;
  11. nadzorowanie działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
  12. nadzorowanie i monitorowanie pozyskiwania przez Gminę zewnętrznych źródeł finansowania;
  13. bezpośrednie nadzorowanie działalności Referatu Organizacyjnego;
  14. bezpośrednie nadzorowanie działalności Urzędu Stanu Cywilnego;
  15. monitorowanie działalności Ośrodka Kultury i Sportu w Prószkowie;
  16. monitorowanie działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prószkowie;
  17. wykonywanie czynności w zakresie prawa pracy wobec Burmistrza;
  18. zastępowanie Burmistrza w czasie nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza;
  19. dbanie o podnoszenie kwalifikacji pracowników;
  20. organizowanie i nadzorowanie wszystkich prac związanych z przeprowadzaniem wyborów, referendum i konsultacji;
  21. nadzorowanie działalności spółek prawa handlowego z udziałem Gminy Prószków;
  22. nadzór nad właściwym przyjmowaniem i załatwianiem interesantów;
  23. wykonywanie innych obowiązków powierzonych przez Burmistrza.

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

  1. miejscem wypełniania obowiązków pracowniczych będzie siedziba Urzędu Miejskiego wPrószkowie mieszczącego się przy ul. Opolskiej 17;
  2. pomieszczenie, w którym wykonywana będzie praca zlokalizowane będzie na I piętrze,
    w dwupiętrowym budynku nieposiadającym windy i sanitariatów dostosowanych do osób niepełnosprawnych;
  3. praca w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna;
  4. praca przy komputerze przez co najmniej połowę wymiaru czasu pracy;
  5. czas pracy: 40 godz. tygodniowo.

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy czytelnie podpisać i składać w zamkniętych kopertach  opatrzonych napisem: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza w Urzędzie Miejskim w Prószkowie” w sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Prószkowie, ul. Opolska 17, I piętro, pok. nr 18 lub przesłać na powyższy adres.

Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 września 2019 r.
(decyduje faktyczna data wpływu).

Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie wezmą udziału w dalszym postępowaniu rekrutacyjnym.

Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie dalszego etapu rekrutacji. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Prószków www.bip.proszkow.pl (zakładka: nabór na wolne stanowiska urzędnicze) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Prószkowie.

Dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane w ciągu 3 miesięcy od ogłoszenia informacji
o wyniku naboru, zostaną protokolarnie zniszczone.

Zgodnie z art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.

Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 77 40 13 718

PDFOGŁOSZENIE O NABORZE - Sekretarz Gminy.pdf

Kwestionariusz: kwestionariusz osobowykandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Urzędzie Miejskim w Prószkowie.doc

Klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych: Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych oraz Oswiadczenie kandydata ubiegającego się o pracę o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetw. danych osobowych podawanych dobrowolnie.docx

Oświadczenia: Wzór-oświadczenia-o-posiadaniu-obywatelstwa-polskiego-pełnej-zdolności-do-czynności-prawnych-i-korzystaniu-z-pełni-praw-publicznych-o-niekaralności.doc


Wyniki naboru: PDFWyniki naboru - Sekretarz.pdf
 

Wersja XML

URZĄD MIEJSKI W PRÓSZKOWIE
ul. OPOLSKA 17
46-060 PRÓSZKÓW
tel. 77 4013700, 77 4648066
fax 77 4013711
e-mail:
Statystyka wizyt:
ogółem: 8815108
w tym miesiącu: 23680
dzisiaj: 3892

Strona utworzona w standardzie WCAG 2.1