- NABÓR NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE
- ›
- Ogłoszenia o naborze w UM Prószków
Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Prószkowie - Sekretarz Gminy
Wyniki naboru: Wyniki naboru - Sekretarz.pdf
Prószków, dnia 20 września 2019 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIEJSKIM W PRÓSZKOWIE
Burmistrz Prószkowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Prószkowie, ul. Opolska 17, 46-060 Prószków
1. Stanowisko pracy: Sekretarz Gminy
2. Niezbędne wymagania od kandydatów /wymagania niezbędne to wymagania konieczne
do podjęcia pracy na danym stanowisku/:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- wykształcenie wyższe;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym
co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych. - znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks pracy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks cywilny, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego.
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów w pakiecie MS Office oraz urządzeń biurowych;
- prawo jazdy kat. B.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów /wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku/:
- umiejętność kierowania zespołem, zdolności organizatorskie;
- wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, odpowiedzialność, systematyczność
i bardzo dobra organizacja pracy; - zdolność analitycznego myślenia i interpretowania przepisów prawa;
- łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi;
- odporność na stres; umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;
- samodzielność, rzetelność, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych umiejętności;
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa, analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
- znajomość struktur Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych.
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
- zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu;
- nadzór nad tworzeniem i wdrażaniem regulaminów, procedur, zarządzeń i innych aktów wewnętrznych;
- uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej i jej Komisjach;
- analizowanie projektów porozumień dot. realizacji zadań zleconych Gminie z zakresu administracji rządowej i samorządowej oraz opracowywanie zmian i wniosków;
- prowadzenie spraw związanych ze współpracą z powiatem, województwem oraz innymi jednostkami samorządu terytorialnego, a także innymi organizacjami;
- przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli, sporządzanie protokołu zawierającego ostatnią wolę spadkobiercy;
- nadzorowanie współpracy z organami jednostek pomocniczych gminy;
- udział i nadzorowanie współpracy z zagranicą i gminami partnerskimi;
- nadzorowanie realizacji programów pomocowych;
- współpraca z mediami;
- nadzorowanie działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
- nadzorowanie i monitorowanie pozyskiwania przez Gminę zewnętrznych źródeł finansowania;
- bezpośrednie nadzorowanie działalności Referatu Organizacyjnego;
- bezpośrednie nadzorowanie działalności Urzędu Stanu Cywilnego;
- monitorowanie działalności Ośrodka Kultury i Sportu w Prószkowie;
- monitorowanie działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prószkowie;
- wykonywanie czynności w zakresie prawa pracy wobec Burmistrza;
- zastępowanie Burmistrza w czasie nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza;
- dbanie o podnoszenie kwalifikacji pracowników;
- organizowanie i nadzorowanie wszystkich prac związanych z przeprowadzaniem wyborów, referendum i konsultacji;
- nadzorowanie działalności spółek prawa handlowego z udziałem Gminy Prószków;
- nadzór nad właściwym przyjmowaniem i załatwianiem interesantów;
- wykonywanie innych obowiązków powierzonych przez Burmistrza.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- miejscem wypełniania obowiązków pracowniczych będzie siedziba Urzędu Miejskiego wPrószkowie mieszczącego się przy ul. Opolskiej 17;
- pomieszczenie, w którym wykonywana będzie praca zlokalizowane będzie na I piętrze,
w dwupiętrowym budynku nieposiadającym windy i sanitariatów dostosowanych do osób niepełnosprawnych; - praca w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna;
- praca przy komputerze przez co najmniej połowę wymiaru czasu pracy;
- czas pracy: 40 godz. tygodniowo.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz posiadanych umiejętności (dodatkowo należy zawrzeć w nim informację o posiadanym prawie jazdy kat. B), opatrzony podpisaną zgodną na przetwarzanie danych osobowych;
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zatrudnienie;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych; - oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność /dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych/; - podpisana klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
wraz z oświadczeniem kandydata na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych podawanych nieobowiązkowo, czyli innych niż wynika to m.in. z: ustawy z dnia 26 czerwca 1947 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych
oraz innych przepisów szczególnych (dotyczy osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie ww. danych) (wg załączonego wzoru).
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy czytelnie podpisać i składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza w Urzędzie Miejskim w Prószkowie” w sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Prószkowie, ul. Opolska 17, I piętro, pok. nr 18 lub przesłać na powyższy adres.
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 września 2019 r.
(decyduje faktyczna data wpływu).
Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie wezmą udziału w dalszym postępowaniu rekrutacyjnym.
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie dalszego etapu rekrutacji. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Prószków www.bip.proszkow.pl (zakładka: nabór na wolne stanowiska urzędnicze) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Prószkowie.
Dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane w ciągu 3 miesięcy od ogłoszenia informacji
o wyniku naboru, zostaną protokolarnie zniszczone.
Zgodnie z art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.
Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 77 40 13 718
OGŁOSZENIE O NABORZE - Sekretarz Gminy.pdf
Kwestionariusz: kwestionariusz osobowykandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Urzędzie Miejskim w Prószkowie.doc
Klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych: Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych oraz Oswiadczenie kandydata ubiegającego się o pracę o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetw. danych osobowych podawanych dobrowolnie.docx
Wyniki naboru: Wyniki naboru - Sekretarz.pdf